Välkommen att fylla i anmälningsformuläret för Systematikdagarna 2013

Naturhistoriska Riksmuseet
Frescativägen 40, Stockholm

Event Type

Deltagande i Systematikdagarna 2013 förutsätter individuell anmälan, snarast möjligt men absolut senast 15 november. Betalningsinformation och anmälningsformulär hittar du nedan.

Deltagaravgift

Deltagaravgiften är 500 kr/person och inkluderar konferensavgift, fika, lunch och konferensmiddag på kvällen den 25 november. Vill du inte delta i konferensmiddagen är avgiften 200 kr/person. Anmäler du dig efter den 31 oktober blir avgiften 200 kr högre.

Vänligen betala till Svenska Systematikföreningen:

Plusgiro 50 86 22-8
Bankgiro 400-5971

Om du betalar för en person, ange följande som betalningsmeddelande:

SD2013 DITT NAMN, DITT LÄROSÄTE/ARBETSPLATS

Om du istället betalar för flera personer, vänligen se till att dessa anmält sig genom formuläret på den här sidan. Ange betalningsmeddelandet nedan samt skicka ett epostmeddelande till Bente (bente.eriksen-at-bioenv.gu.se) med en lista på dem du betalar för.

SD2013 DITT NAMN, DITT LÄROSÄTE/ARBETSPLATS, ANTAL ANMÄLDA PERSONER

När du registrerar dig till konferensen kommer du att få ett epostmeddelande med betalningsinformation och belopp.

Medlemskap i föreningen

I samband med att du anmäler dig till Systematikdagarna har du även möjlighet att betala Systematikföreningens årliga medlemsavgift för 2013 och 2014 (100 kr/år). Kryssa i sådana fall i aktuell ruta/rutor i anmälningsformuläret nedan och addera beloppet till deltagaravgiften vid betalning. Som ny medlem är du välkommen att skapa ett användarkonto på vår hemsida.

Du som redan har ett konto och är inloggad behöver inte vid registreringen nedan ange namn eller epost utan uppgifterna återanvänds från din profil.

Muntlig presentation / Posterpresentation

Vi uppmuntrar alla deltagare att presentera sin forskning eller annat intressant i en muntlig presentation eller poster. Anmäl detta omgående, tack! Önskad presentationstyp specificeras i anmälningsformuläret. Fyll därefter i presentationens titel, lista på författare och en kort sammanfattning  (abstract, max 1 000 tecken). Instruktioner om hur du förbereder din presentation hittar du här.

Bokningar

Bokningen är stängd för detta event / Booking is closed for this event.