Systematikdagarna i Uppsala 2012

Ihresalen (plenum)
Thunbergsvägen 3i, Uppsala

Event Type

Välkommen att registrera dig för Systematikdagarna i Uppsala 2012!

Anmälan

Deltagande i Systematikdagarna 2012 förutsätter föranmälan, vilken sker senast 14 november. Anmälan efter den 31:a oktober medför högre deltagaravgift.

Poster (titel, sammanfattning)

Om du vill presentera en poster fyller du i en titel och en sammanfattning (abstract) på max  250 ord. Skriv författarlista på första raden av sammanfattningen. Postrarna kommer också att presenteras vid en blixtpresentation i plenum där du får 60 sekunder att utan hjälpmedel introducera din poster. Det finns några fåtal öppningar att presentera muntligt och om du kan tänka dig att ha en plenumpresentation i stället för poster, markera detta i anmälan. Posterformat är (stående) max  bredd 70 cm x höjd 100 cm.

Deltagaravgift

Registreringen kostar 475 kr/person och inkluderar konferensavgift, fika, lunch och konferensmiddag på kvällen den 26e. Vill du inte delta i konferensmiddagen är avgiften 150 kr/person. Anmäler du dig efter den sista oktober blir avgiften 50 kr större.

Vänligen betala till:

Plusgiro 50 86 22-8

Alternativt:

Bankgiro 400-5971

Ange följande som betalningsmeddelande:

SD2012 DITT NAMN DITT LÄROSÄTE/ARBETSPLATS

När du registrerar dig till konferensen kommer du att få ett epostmeddelande med betalningsinformation och belopp. När betalningen är bekräftad kommer du att få ytterligare ett meddelande.

Medlemskap i föreningen

När du anmäler dig till konferensen har du även möjlighet att betala Systematikföreningens årliga medlemsavgift för 2012. Som ny medlem är du givetvis välkommen att skapa ett användarkonto på vår hemsida.

Du som redan har ett konto och är inloggad behöver inte vid registreringen till konferensen ange namn eller epost utan uppgifterna återanvänds från din profil.

Bokningar

Bokningen är stängd för detta event / Booking is closed for this event.