Säkrare webbplats och städning av användarkonton på systematikforeningen.se

Systematikforeningen.se har skaffat SSL. Det innebär att trafiken ska vara säkrare när vi loggar in på webbplatsen för att skriva inlägg eller registrera oss för Systematikdagarna (anmälan till årets möte öppnar snart!). Ifall något inte riktigt funkar på webbplatsen eller ser konstigt ut efter övergången: säg till så försöker jag fixa!

I och med EU:s nya dataskyddsregler kommer vi också rensa bort inaktuella användarkonton (till exempel sådana där mejladresserna är inaktuella så att utskicken studsar). Om du vill behålla ditt konto: logga in och kolla så att allt ser bra ut, eller passa på att uppdatera dina uppgifter när det blir dags för anmälan till Systematikdagarna (anmälan öppnar snart)! Ifall du inte kommer ihåg ditt lösenord och återställningsfunktionen inte funkar för att du inte kommer åt ditt gamla mejlkonto längre: kontakta mig så ska vi se vad jag kan göra. Samma sak om du vill få ditt konto raderat för att slippa få utskick från Systematikföreningen: logga in och kolla om du kan fixa det själv, eller kontakta webmaster!

Du får också gärna följa oss på twitter och facebook!

/Webmaster Anja

webmaster@systematikforeningen.se