Välkommen att registrera ditt medlemskap på den nya hemsidan!

Vi ber nu SAMTLIGA medlemmar i Svenska Systematikföreningen omregistrera sig på föreningens nya och starkt förbättrade hemsida som härmed är öppen för registrering!

Medlemsavgift

Ni som inte betalade årsavgift direkt till Mats Wedin under Systematikdagarna skall betala 2012 års avgift (100 kr) snarast, och meddela vem betalningen avser. Kontonummer hittar ni här. Givetvis får ni även göra generösa donationer!

Registrering

Registreringen i två steg: först fyller du i din information och sedan får du ett email med en länk där du aktiverar registreringen och ser ditt automatiskt genererade lösenord. Det kan ta allt emellan en minut till en timma eller mer innan du får brevet så ha tålamod. Lösenordet visas bara en gång så spara det. Du får därefter ytterligare ett email med en bekräftelse och information om hur du byter lösenord, om du så skulle behöva.

När du registrerar ditt konto, vänligen beakta följande:

• När du anger användarnamn kan du inte använda “internationella” tecken som åäö
  • Fyll i fullständiga och aktuella uppgifter. Det hjälper oss att se skillnad på dig och eventuella spammare som givetvis också kan registrera sig och ställa till oreda.

Du registrerar ditt konto genom att surfa hit.

Inloggning

När kontot väl är registrerat kan du logga in på hemsidan mha av länken under ANVÄNDARE OCH NYHETSFLÖDE eller här.

Väl inloggad ser du en grå panel högst upp på hemsidan. Där kan du själv ändra dina uppgifter i din profil och byta lösenord. Ett nytt lösenord måste vara minst 12 tecken långt och innehålla minst en stor bokstav, en liten bokstav och en siffra.

När vi i styrelsen fått dina uppgifter kommer vi ange i din profil vilket år du senast har betalt medlemskap. Det fältet kan du inte ändra själv 🙂

Vi i styrelsen kommer att använda hemsidan som vårt främsta kommunikationsorgan med medlemmarna. Gör så du också och ta chansen att ta del av och föra ut svensk systematisk forskning. Hjälp till att hålla hemsidan och Svenska Systematikföreningen aktiv och levande!

Med vänliga hälsningar och en riktigt god jul,

Styrelsen för Svenska systematikföreningen (SSF)