Systematikdagarna 2016 in Uppsala: Registration open!

Draft programme for Systematikdagarna 21-22 November in Uppsala is now published at http://systematikforeningen.se/verksamhet/systematikdagarna/systematikdagarna-2016/. Registration is also open. Welcome!

For those who want to register to Systematikdagarna and already have an account on systematikforeningen.se: please log in before starting registration.

For those who do not have an account on systematikforeningen.se: you can register for Systematikdagarna without a user account. If you want to create a user account on systematikforeningen.se, you might experience some problems (unfortunately the form doesn’t tell you why your account can’t be created. Common errors include: e-mail address already associated with an account, you forgot one of the mandatory fields, password too short or you didn’t get the last question right. When you have succeeded with your account creation, instead of a “Welcome to Systematikföreningen” e-mail, you might get a “Password changed” confirmation e-mail). Sorry about that, will try to fix it.

Please report any other web site errors to webmaster—snabela—systematikforeningen.se

2 svar på ”Systematikdagarna 2016 in Uppsala: Registration open!

1. Hei
    Jeg vil gjerne være med på systematikdagerna 2016 og jeg vil også gjerne melde meg inn i foreningen.
    Hilsen Wenche34

• Hej Wenche!

Du ansluter dig till föreningen via Systematikföreningens hemsida. Om du sedan också anmäler dig till Systematikdagarna kan du passa på att då också ange att du också betalar medlemsavgift för innevarande och/eller nästkommande år. Studerande behöver inte betala medlemsavgift för att bli medlemmar. Därefter betalar du anmälningsavgift till systematikdagarna och medlemsavgift till föreningens konto som du ser på hemsidan. Glöm inte att ange vad betalningen avser och vilket/vilka år du betalar medlemsavgift för. När jag sedan ser att du betalat får du en bekräftelse via mejl och du kan även se på hemsidan att du har betalat medlemsavgiften.

Välkommen till Systematikföreningen! Hälsningar,

Mikael H.